X

Veel gestelde vragen :

Bedrijfsgegevens:

vestigingsadres: Kersengaard 17 4051EB Ochten

email : info@bbwebwinkel.nl

telefoon: 06 483 486 17

Bankgegevens : NL95 INGB 0655 5035 52

KVK: 30237402

BTW Nr: NL8191.02.568.B01

BIC Nummer: INGBNL2A

Banknaam: ING BANK N.V

Kan ik ook een eigen ontwerp op textiel / keramiek laten bedrukken? Ja, dat kan al vanaf 1 stuks! Via de ontwerpmodule in de webshop bieden wij je een breed scala aan bedrukbaar textiel en keramiek, denk bijvoorbeeld aan: T-shirts, poloshirts, rompertjes, keukenschorten, petjes, mokken, tegeltjes, hoodies etc. Leuk voor jezelf of als uniek cadeau om weg te geven. Wij bedrukken ook grotere oplagen voor bedrijven, verenigingen, clubs, stichtingen, etc. Overzicht met produkten.

De door jouw geuploade ontwerpen, foto's mogen niet in strijd zijn met bestaande rechten van derden (in het bijzonder auteurs-,persoonlijkheids- en merkenrechten) of juridische bepalingen. Om een ontwerp (foto, logo, tekst e.d.) in de ontwerpmodule, moet je de rechten op dit ontwerp bezitten, in zoverre zulke rechten bestaan. Informeer voor het gebruik van een ontwerp naar diens juridische status of vraag de eigenaar van de rechten om een beperkt gebruiksrecht.

Artikelen die speciaal voor je worden gemaakt zijn uitgesloten van het retour recht.
Kan ik mijn bedrijfskleding laten bedrukken? Natuurlijk staan wij bij BBwebwinkel klaar voor bedrijven, zowel grote maar ook als het gaat om kleine oplagen. Op zoek naar bedrijfskleding waarbij we je logo of ontwerp op een textiel wilt laten bedrukken? Wij zijn specialist in allerlei soorten bedrijfskleding en komen graag met je in gesprek over de wensen! Uw bedrijfsnaam of logo op een t-shirt, trui, polo of ander soort kleding? Geen probleem bij BBwebwinkel! Wij kunnen elk soort textiel voor je bedrukken! Neem bij grotere aantallen altijd even contact met ons op! Wij kunnen dan een scherpe prijs voor je maken. Neem gerust en vrijblijvend contact met ons op als je benieuwd bent naar de mogelijkheden.
Kan ik mijn logo van mijn vereniging laten bedrukken? Ook verenigingen hebben regelmatig bedrukte kleding nodig, denk bijvoorbeeld aan sporttenues, trainingspakken, sporttassen. Daarom denken wij graag met je mee aan een passende oplossing voor je vereniging of stichting. Neem gerust en vrijblijvend contact met ons op als je benieuwd bent naar de mogelijkheden. Neem bij grotere aantallen altijd even contact met ons op! Wij kunnen dan een scherpe prijs voor je maken!
Korting bij grote aantallen bedrukte kleding / keramiek (mokken / tegeltjes) mogelijk? We kunnen ons voorstellen dat je ons gevonden hebt op zoek naar een drukkerij die T-shirts , sweaters, hoodies, jassen, petjes, schorten, mokken tegeltjes en andere kleding of keramiek kan bedrukken. Onze webshop is gebouwd om op een snelle en efficiente wijze jouw eigen kledingstuk / keramiek te ontwerpen en deze al vanaf 1 stuk af te nemen. Maar natuurlijk kun je ook bij ons buiten de kleding / keramiek ontwerptool om, jouw bedrukte kleding of keramiek bestellen. Dit is met name voor jou interessant als je op zoek bent naar grotere aantallen. Voor aantallen boven de 15 stuks kunnen we leuke kortingen voor je maken. Neem gerust en vrijblijvend contact met ons op als je benieuwd bent naar de mogelijkheden.
Afmetingen kleding :

Voor T-shirt, rompers en vesten kun je het beste onze maattabel bekijken. Bij elk product staat een verwijzing naar onze maattabel.

Voor verkleedkleding geldt dat we deze inkopen bij onze leverancier en we niet voor elke kostuum de exacte afmetingen weten je kan dan het beste je eigen kledingmaat aanhouden!

Ik ontvang geen mail van BBwebwinkel ? Het kan gebeuren dat valide emails toch in een spambox terecht komen. Controleert daarom ook altijd dit postvak! Geef aan dat het geen spam is zo voorkom je dat je belangrijke mails van ons mist!
Zitten er accessoires bij een kostuums? Kostuums worden altijd geleverd zonder accessoires tenzij anders aangegeven!
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? Bij elk artikel staat een verwachte leverdag. Bestel je meerdere artikelen dan geldt de leverdag die het langst in de toekomst ligt. Wij doen ons uiterste best om het op de indicatie dag te bezorgen. Dit betreft wel een indicatie die afhankelijk is van externe factoren, die wij niet kunnen beinvloeden. Er kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend. Dit betreft wel een indicatie die afhankelijk is van externe factoren, die wij niet kunnen beinvloeden. Er kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend. De indicatie leverdag is voor verzending binnen Nedeland.

Je bestelling moet uiterraad wel betaald zijn met bijvoorbeeld iDEAL of Paypal. Bij betaling d.m.v. overschrijving gaat de levertijd in nadat het bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Hierdoor kan het zijn dat de indicatie leverdag niet gehaald wordt.

Heb je de bestelling eerder nodig dan de aangegeven verwachte leverdatum?

Indien de bestelling één of meerdere artikelen bevat die niet in ons verzendmagazijn klaarliggen, dan geeft onze website een langere levertijd aan. Dit is ook mogelijk met 1 artikel waarvan je er meerdere besteld. Het kan zijn dat we er een aantal direct uitvoorraad kunnen leveren en een aantal duurt langer omdat ze uit een ander magazijn moeten komen. Als je dan het aantal veranderd zal ook de levertijd veranderen.

Het pakket wordt namelijk pas verzonden als de gehele bestelling compleet is.

Heb je de spullen eerder nodig? Dan kan je het volgende doen:

Vervang de artikelen in je winkelwagen die de levering vertraging. De levertijd wordt dan automatisch aangepast op de website. Verwijder artikelen (of aantallen) met de langere levertijd uit je winkelwagen. De levertijd wordt dan automatisch aangepast. Plaats twee aparte bestellingen: één bestelling met artikelen met een snelle levertijd en één met de artikelen waar je op kunt wachten. Wij sturen dan twee pakketjes. Let op: voor iedere bestelling met een bestelwaarde tot €75 rekenen we €3,95 verzendkosten.

Op welke manieren kan ik betalen?

Ideal Betalingen: Rekent u af d.m.v. iDeal, dan is de betaling direct bij ons binnen. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor een iDeal transactie. Het bedrijf mollie verzorgt voor ons de betalingen. Dit vind je terug op jouw afschrift.

 

Paypal (betalingen):

Rekent u af d.m.v. Paypal, dan is de betaling direct bij ons binnen. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor een Paypal transactie.

 

Betalen met Creditcard:

Creditcard is vrijwel de bekendste methode voor het ontvangen van betalingen met wereldwijde dekking. Wij ondersteunen de meest bekende merken Mastercard, Maestro en Visa, Het bedrijf mollie verzorgt voor ons de betalingen. Dit vind je terug op jouw afschrift.

 

Betalen met Apple Pay:

Apple Pay is alleen zichtbaar voor iPhone, iPad, Mac en Apple Watch-gebruikers die online shoppen via Safari, de standaardbrowser van Apple. Heb je als consument geen Apple Pay-account? Dan krijg je Apple Pay ook niet als betaaloptie te zien. De Apple Pay-betaalknop is heel flexibel, het past zich op kenmerken van de online shopper aan.

 

Betalen met Mister Cash/Bancontact:

Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten. Met Bancontact/Mister Cash kunt je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankoop bij ons afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren. Het bedrijf mollie verzorgt voor ons de betalingen. Dit vind je terug op jouw afschrift.

 

Betalen met Belfius:

Als één van Belgisch grootste banken voorziet Belfius in een eigen betaaloplossing voor haar klanten. Belfius klanten kunnen op deze manier in hun vertrouwde bankomgeving realtime betalingen verrichten en. Het bedrijf mollie verzorgt voor ons de betalingen. Dit vind je terug op jouw afschrift.

 

Betalen met KBC en CBC:

De grote Belgische banken KBC en CBC voorzien in een eigen betaaloplosing voor hun klanten, de KBC- en CBC-Betaalknop. Klanten van beide banken kunnen op deze manier in hun vertrouwde bankomgeving realtime betalingen verrichten. Het bedrijf mollie verzorgt voor ons de betalingen. Dit vind je terug op jouw afschrift.

 

Betalen met SOFORT (Duitsland):

SOFORT Banking is een populaire betaalmethode in Duitsland en is in totaal in 10 landen beschikbaar. Het bedrijf mollie verzorgt voor ons de betalingen. Dit vind je terug op jouw afschrift.

 

Overschrijving (betalingen):

U kunt bij ons ook de betaling overschrijven. Hieraan aan zijn geen kosten verbonden. Nadeel is dat dit meestal enkel dagen duurt voordat het bedrag op onze rekening staat. Wat inhoud dat verzending later zal plaatsvinden. Wij nemen de order pas in behandeling als het geld op onze rekening staat.

Wat kost een verzending?

Bij BBwebwinkel worden de verzendkosten en administratiekosten* niet apart berekend. Op deze manier komt u niet voor verrassingen te staan.

Voor een bestelling binnen Nederland bedragen de administratie- en verzendkosten samen € 3,95 Bij besteding vanaf € 75,- worden deze kosten niet berekend.

Voor België zijn de verzendkosten en administratiekosten* €6,95. Bij besteding vanaf € 75,- zijn deze kosten € 3,00.

Voor Duitsland zijn de verzendkosten en administratiekosten* €9,95. Bij besteding vanaf € 75,- zijn deze kosten € 6,00.

Verzendingen naar andere landen dan bovengenoemde landen is ook mogelijk neem hier voor contact met ons op.

BBwebwinkel verzend alle bestelling met track en trace, ook als het door de brievenbus past. Op deze manier kunt u zelf de verzendstatus volgen d.m.v. de toegestuurde track & trace link. Bovendien is deze verzendwijze minder fraude gevoelig. Brievenbuspost kost ook €3,95 (NL). Deze brievenbus post is namelijk net als bij de pakketpost voorzien van een track en trace code. Zodat u de brievenbuspost ook altijd te volgen is.

*Ter info: Administratiekosten zijn onder te verdelen in de volgende kosten: orderverwerking vanuit ons magazijn, artikelen verpakken en gereed maken voor verzending en factureren.

Welke vervoerders heeft BBwebwinkel?

Wij verzenden onze bestellingen met Postnl.

Voor brievenbus verzendingen kiezen wij voor Postnl brievenbusplus. Zodra jouw bestelling wordt verzonden, ontvangt je een e-mail van ons. met daarin een track en trace code.

Let op... Postnl is een zeer betrouwbare bezorgdienst gebleken. Mocht het onverhoopt zo zijn dat uw bestelling om wat voor reden dan ook door hun toedoen kwijt raakt, dan kunnen wij hier uiteraard ook niets aan doen. Maar u kunt wel kosteloos een onderzoek laten starten bij de desbetrefende vervoerder. In dat geval neemt hun klantenservice o.a. contact op met de chauffeur om te vragen waar hij/zij het pakket bezorgd heeft. Hierdoor loopt je nagenoeg geen risico op verlies. Neem ook altijd eerst contact met ons op.

Pakketpunten en Pakketautomaten:

Naast de normale verzending van jouw bestelling bieden wij nog een andere verzendmogelijkheid: Pakketpunten en Pakketautomaten. Je pakket wordt niet bij u thuis afgeleverd, maar u kiest zelf een locatie uit in Nederland of België waar u het pakket wilt afhalen. U bepaald dus zelf de locatie (bij de supermarkt waar u dagelijks komt?) en ook het tijdstip. Tijdens het afrekenen in onze webwinkel kiest u heel gemakkelijk de gewenste locatie.

Er zijn 4000 locaties in heel Nederland en 1000 in België. Om een beeld te geven van de mogelijke locaties, hier een aantal voorbeelden:

- Supermarkten (o.a. Albert Hein, Jumbo, Da drogist) , Speciaalzaken, Boekenwinkels (o.a. Primera, The Read shop, Bruna)

Deze winkels zijn niet alleen in grote plaatsen te vinden, maar ook in kleine gemeentes/dorpen.

Voordelen voor u:

  • je betaald niets extra 's voor deze verzendmogelijkheid
  • je hoeft niet meer thuis te blijven om op een pakket te wachten.
  • Met zoveel locaties is er altijd één bij u in de buurt.
  • Flexibel: de afhaallocaties hebben ruime openingstijden (koopavond, weekend).
  • je bepaalt zelf waar en wanneer u de bestelling wilt ophalen.
  • Het pakket blijft drie weken liggen op het afhaal punt.

Tijdens het bestellen kun je kiezen voor verzending via pakjegemak. je hoeft alleen maar de postcode in te geven. De website geeft de vijf dichtsbijzijnde afhaalpunten.

Waarom een kleine ordertoeslag?

Voor bestellingen onder de € 9.95 rekenen wij een kleine ordertoeslag van € 3.95

Deze € 3.95 wordt extra vermeld en opgeteld.

Dit doen wij niet omdat wij kleine bestellingen niet waarderen, maar omdat wij bij een kleine bestelling in verhouding teveel moeten bijleggen op o.a. de verzendkosten, betalingskosten en administratiekosten.

Producten te laat aangekomen? Mocht jouw bestelling onverhoopt te laat aankomen voor jouw feest, dan kun je het pakket het beste ongeopend terugsturen. We hoeven dan namelijk geen kwaliteitscontrole te doen, waardoor je het aankoopbedrag sneller terug ontvangt. Uiteraard storten we het volledige aankoopbedrag terug. Je bent zelf echter verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren.
Krijg ik een factuur? Nadat uw bestelling is verstuurd, wordt de factuur zichtbaar bij de orderstatus overzicht. uiteraard moet je hiervoor zijn ingelogd en moet je een account hebben. Heb je afgerekend als gast en je wilt toch een factuur. Mail ons dan en wij mailen de factuur naar je.
Sparen voor € 10 Nog nooit was sparen zo leuk, snel en makkelijk. Voor iedere € 12.5 die je besteedt bij BBwebwinkel.nl ontvang je een stempel op je online stempelkaart. Bij een volle stempelkaart ontvang je automatisch een waardebon van € 10. Deze waardebon kun je online verzilveren op onze website. De waardebon is 6 maanden geldig vanaf het moment van je laatste bestelling. De stempelkaart heeft 16 stempels.

Voorwaarden:

  • Je moet een account hebben (dus niet als gast afrekenen !)
  • Een stempel bij elke € 12.5 aan artikelen uit onze webshop (dit betreft ook afgeprijsde artikelen)
  • Geen stempel over de bijdrage in portokosten, eventueel administratiekosten en het deel van de
  • bestelling welke met een waardebon is voldaan.
  • Stempels worden na het verstrijken van de retourtermijn (14 dagen) bijgeschreven in je account
  • Stempelkaart is gekoppeld aan een klantnummer en niet overdraagbaar.
  • Een volle stempelkaart wordt omgezet in een digitale waardebon, welke automatisch wordt verzilverd bij een volgende bestelling.
  • Een volle stempelkaart is niet inwisselbaar voor contanten, restitutie is niet mogelijk.
Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Deze algemene leveringsvoorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel Midden-Nederland te Tiel onder nummer (30237402).

Kan ik mijn bestelling ook afhalen? Afhalen van artikelen behoort tot de mogelijkheden, maar uitsluitend op afspraak wij hebben namelijk geen fysieke winkel. Neem per e-mail contact met ons op om een passende afspraak in te plannen.
Kan ik mijn bestelling onder rembours laten verzenden? Nee, onder rembours is door het velen "weigeren aan de deur", helaas niet meer mogelijk. Bovendien biedt "Onder rembours" geen enkele garantie en brengt het hoge kosten met zich mee.
Afrekenen met account of zonder account? Als je vaker bij ons gaat bestelling dan kun je beter een account aanmaken. Je hoeft dan niet de volgende keer al je gegevens invullen. Ook kun je online je status van de bestelling bijhouden en facturen inzien. Bestel je maar sporadisch of maar eenmalig dan kun je afrekenen als gast. Uiteraard ontvang je wel een mailtje als je bestelling wordt verzonden.
Wat is de status van mijn bestelling? Zodra u bestelling wordt verstuurd, ontvang je een track en trace code. Wij sturen geen mail bij elke status wijziging!
Tevreden klanten? Om te weten of we op de goede weg zijn, vragen we regelmatig aan onze klanten wat hun mening over onze producten en onze dienstverlening. via de volgende link ziet u de resultaten : Mening van onze klanten
Veilig bestellen SSL

SSL wordt door miljoenen websites gebruikt voor de beveiliging van de internetverbinding, zoals online aankopen, financiéle transacties of het versturen van persoonsgegevens. Hierdoor zal alle informatie tijdens het transport vertrouwelijk blijven en niet leesbaar zijn door derden.

Websites die over deze beveiliging beschikken zijn herkenbaar aan het gesloten slotje en de https:// in de adresbalk. Zo ziet u dit bijvoorbeeld op de inlogpagina van uw bank. Voor een SSL verbinding is een SSL Certificaat noodzakelijk. Een gebruiker kan aan de hand van een SSL Certificaat zien wie de eigenaar van de website is en wie het certificaat heeft afgegeven.

In de wet staat dat het verplicht is om het verzenden van persoonsgegevens via internet te beveiligen. Het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) adviseert daarom om gebruik te maken van een SSL Certificaat. Ook BBwebwinkel maakt gebruik van deze beveiliging en wel op alle pagina's.

Wat zijn de wasvoorschriften voor bedrukte artikelen?
- Wolwasprogramma
- Binnenstebuiten wassen
- Maximaal 30 graden Celcius
- Geen vloeibaar wasmiddel
- Niet chemisch wassen
- Niet bleken
- Niet in de droogtrommel
- De bedrukking niet strijken
Bestel problemen op de website van BBwebwinkel.nl wat te doen? Al je een winkelwagentje vult en klikt op afrekenen en de melding verschijnt "Je winkelwagentje is leeg" terwijl je wel degelijk artikelen heeft toegevoegd. Dan is het mogelijk dat je de beveiliging te hoog hebt staan van je browser. Ondervindt je als nog problemen met het bestellen neem dan contact met ons op.
Privacybeleid / Cookiebeleid Privacybeleid Cookie beleid
veelgestelde vragen uitgebeeld door een vrouw